Wycena centrum handlowego nie różni się zasadniczo od wycen, które przeprowadzamy dla innych nieruchomości komercyjnych. Niemniej przy określaniu wartości obiektu, oprócz czynników dotyczących samej nieruchomości, pod uwagę bierzemy także czynniki makroekonomiczne. W sporządzanych operatach szacunkowych dotyczących centrów handlowych uwzględniamy bowiem szereg czynników. Są one cennym źródłem informacji dla inwestora – mają bowiem wpływ na wysokość jego potencjalnych zysków. Chodzi m.in. o:
siłę nabywczą mieszkańców danego miasta,
nasycenie powierzchnią handlową (analiza konkurencji),
lokalizację,
catchment area, czyli zasięg danego centrum,
odwiedzalność (footfall),
dobór najemców,
obroty generowane przez dany obiekt,
wysokość obowiązujących czynszów.

wyceny-nieruchomosci

Chcesz zainwestować w galerię handlową, jednak nie jesteś przekonany, czy to dobry pomysł?
Nasza ekspertyza pomoże Ci ocenić opłacalność przedsięwzięcia.

Wycena centrum handlowego – tylko sprawdzone metody i techniki

biuro wyceny

Dzięki dogłębnej analizie tych oraz innych czynników jesteśmy w stanie rzetelnie określić wartość nieruchomości. Wymaga to nie tylko wiedzy, ale i kompetencji interdyscyplinarnych, które nabywa się wraz z doświadczeniem. Wieloletnia praktyka nie tylko pozwala nam przeprowadzić fachowe szacunki, ale również uwzględniać wszelkie potrzeby klienta.

Doskonale zdajemy sobie sprawę, że od jakości wyceny zależy sukces zarówno właściciela oraz najemców centrum handlowego, jak i potencjalnych nabywców. Dlatego w naszej pracy wykorzystujemy tylko sprawdzone metody, techniki i narzędzia wyceny. Znamy rynek i dysponujemy specjalistycznymi kwalifikacjami, dzięki czemu szybko, a zarazem rzetelnie określamy wartość centrum handlowego.